ניר קריסטל לראשות העיר

המצע

שירות לתושבים – החוויה הרעננית

תושבים הם לקוחות. שירות לקוחות הוא מקצוע שדורש התמחות וניסיון והוא המקצוע שלי.
ניהלתי שירות ב"כללית" למאות אלפי לקוחות, שימשתי כסגן רה"ע כאן ברעננה ואני מכיר היטב את העיר. לאור ניסיוני אני יכול להתחייב כי אציב ברעננה סטנדרט חדשני של שירות ברמה שלא הכרתם. סטנדרט שמגיע מתוך הכרה אמיתית של צרכי התושבים, של דיאלוג פתוח ואמיתי אתכם והכי חשוב – אהבה אמיתית לשירות הציבור.

  1. אני כאן בשבילכם !
    לפני הכל – שמרו את הנייד שלי : 054-4334118
    כן, אני מאמין בזמינות גבוהה ובנגישות של ראש העיריה. את הנייד שלי תמצאו גם על השלטים שלי ברחבי העיר, במוקד העירוני וברשתות החברתיות.
    על פי תפיסת עולמי, כל משרת ציבור (civil servant) , חייב להיות נגיש לציבור ולא להסתתר מאחורי צבא של מזכירות. אני כאן בשבילכם !
    (ולמי שקורא וחושב “הוא תמים” – אני סומך על תושביה הנבונים של רעננה שיודעים מתי נדרש לקבל שירות במוקד או בכל ערוץ אחר, ומתי חייבים לערב אותי אישית).
  2. שירות חדש על ידי מנהלי שירות אזוריים – יהיה כאן בשבילכם !
    בוודאי תגידו – שמענו על זה. ובכן, נכון. זו התכנית שלי, שראש עריית רעננה סירב לאפשר לי ליישם כששימשתי כסגן רה"ע ובע"ה איישם אותה כראש העיריה הבא שלכם.
    נחלק את העיר לשישה אזורי שירות. לכל אחד מכם, תושבי רעננה יהיה את השם והטלפון של מנהל השירות האזורי שאחראי על הרחוב שלכם. אותו מנהל ימדד לפי כמות הפניות למוקד, היקף הפניות החוזרות ועל פי מגוון מדדי איכות וזמינות השירות. כך לדוגמא כשיראה שתושב פותח פניה חוזרת במוקד באותו הנושא, הוא ייזום פגישה עם התושב בכדי לעמוד מקרוב על הדרוש טיפול. מנהל השירות יעבוד עם כל המערכת העירונית המספקת שירות טיפוח עירוני ברחבי העיר ויוודא שירות מיטבי באזור שבאחריותו.
    והחדשות הטובות הן שלצורך בניית מערך מנהלי השירות נוסיף שלושה תקני כח אדם חדשים בלבד. היתרה מבוססת על שדרוג של בעלי תפקידים קיימים.

  3. בוקר טוב עם ראש העיריה : סיור עם התושבים, כדי שאחווה את רעננה דרך העיניים שלכם
    אקיים סיורים קבועים בשעות הבוקר, יחד עם הצוות המקצועי העירוני לפי תכנית שתפורסם לתושבים מראש כדי שנפגוש אתכם אצלכם – ליד הבית.
    בסיור נבחן יחד אתכם את מגוון האתגרים והנדרש לטיפול ברחוב שלכם.
    בתוך יומיים תקבלו לנייד שלכם פרוטוקול ובו כל הפתרונות ולוח הזמנים המתוכנן.
    בנושאים מורכבים במיוחד, נציג לתושבי הרחוב את החלופות ונשקול אותן יחדיו בהליך מסודר של "שיתוף ציבור".
  4. "רענני – דיגיטלי" אצלכם בנייד : נרחיב את מגוון השירותים שתוכלו לקבל ישירות לנייד שלכם וכן שירותים עד הבית
    קבלת תו חניה, מערך התשלומים, אישורים להעברה לטאבו, רישום ושיבוץ למערכת החינוך, כרטיסים להופעות ברעננה, עדכוני פרטים אישיים, רישוי עסקים, מסמכים של מינהל ההנדסה ועוד. נפעיל שירות שליחים עירוני שיאפשר לכם חווית שירות שלא הכרתם במקביל לתוספת השתכרות לסטודנטים ולפנסיונרים מקרב תושבי העיר.
  5. "רענני – דיגיטלי" – לוחות מודעות אלקטרוניים ברחובות העיר :
    גם לכם נראה קצת מוזר שבשנת 2023 ברעננה לוחות המודעות הם אותם הלוחות העגולים שהציבו כאן לפני שישים שנה?
    הלוחות הדיגיטליים החדשים שיחליפו אותם כבר בתוך שנה יאפשרו לכם לטעון רב-קו, לקבל מידע על כל מה שקורה בעיר, להזמין כרטיסים למופעים והצגות, לנווט ממקום למקום, לקבל מידע על התחבורה הציבורית, ואפילו לשלם חשבון, לשוחח און ליין עם המוקד ועוד.
  6. Crystal Clear – מהפיכת השקיפות של ניר קריסטל
    כמי שיזם את המהפכה של צילום ישיבות המועצה בשנת 2018, הגיע זמן ליישם שקיפות כוללת ברעננה :

    • דו”ח מצב העיר – בדומה לדו”ח מצב האומה של הנשיא האמריקאי, אציג בפניכם אחת לשנה בחודש ינואר, ב”בית יד לבנים”, את תוצאות הפעילות בשנה החולפת, דו"ח תקציבי לשנה החולפת וכן ואת תכנית העבודה והתקציב לשנה הקרובה. כי מעבר לזכותכם לדעת – מחובתי לדווח לכם.
    • צילום הוועדות העירוניות – לא רק ישיבות המועצה, אלא מעתה נצלם את הישיבות של כל הוועדות העירוניות.
    • ישיבות מועצת העיר יועברו לאולם ישיבות מרווח בעיר כדי לאפשר לתושבים רבים יותר להיות נוכחים בקהל.
    • דין וחשבון על השימוש ב”תשלומי הורים” בבתי הספר, יישלח להורים בכל סוף שנת לימודים דרך תוכנת ה”משוב”.
  7. שירותים ממשלתיים
    ב – 2023 כמעט עבור כל דבר אנחנו יוצאים מרעננה. הגיע הזמן שלרעננים יהיו כאן ברעננה שירותים כמו חידוש דרכון של משרד הפנים, רשות המיסים, הביטוח הלאומי ועוד. נציגויות של כל אלה ייפתחו בעיר לנוחות התושבים. וכן, גם שירותי ביטחון כמו תחנת משטרה, כיבוי אש ומגן דוד אדום – יהיו כאן אצלנו. (ראו הרחבה בפרק הביטחון).

מידע על אופן ההצבעה

תגיד "היכן אני מצביע/ה"? למה לא קיבלתי פתק?
איך הבן/הבת שלי מצביעים בצה"ל ? 

לפניכם כל המידע הנחוץ ליום הבחירות ברעננה!

א. לאיתור מקום הקלפי לפניכם שתי אפשרויות:  

  1. לפניכם קישור של משרד הפנים – היכנסו לקישור ומלאו במקום המתאים את מספר תעודת הזהות שלכם וכן את תאריך ההנפקה. המערכת תשיב לכם את מקום הקלפי. https://www.gov.il/apps/moin/bocharim/
  2. גם צוות המטה שלי ישמח להשיב לכם אישית על הקלפי שלכם : 054-4884-8840 שלחו לנו ווטסאפ עם שם ותעודת זהות ונשיב לכם.

שאלה: למה לא קיבלתי את הפתק בדואר? 
תשובה: רובנו לא קיבלנו אותם. אלה פתקים ששולח משרד הפנים, אך הם נועדו למידע בלבד על מקום הקלפי, הם לא נחוצים להצבעה!!!

ב. מה להביא לקלפי ?

  1. הקלפיות פתוחות בין השעות 07.00 בבוקר ועד 22.00 בלילה. 
  2. ההזדהות בפני צוות הקלפי היא באמצעות תעודת זהות או רישיון נהיגה. 

הפתק שהיינו מקבלים ממשרד הפנים (ורובנו לא קיבל) לא נחוץ להצבעה, הוא נועד למידע בלבד !!!

ג. בכמה פתקים מצביעים ? 

תקבלו שתי מעטפות : 
אחת עבור הפתק הצהוב – לבחירה ישירה לראשות העיר (ניר קריסטל)  
והשניה עבור הפתק הלבן – לבחירת הרשימה למועצת העיר (ק – רעננים בראשות ניר קריסטל). 

יש לוודא שלקחתם פתק אחד בלבד !!! מכל סוג והכנסתם למעטפה, אחרת המעטפה תיפסל.

ד. והילדים שלנו החיילים המדהימים ? 

הם מצביעים בבסיסים. לאחר הזדהות בפני צוות הקלפי, הם יקבלו מעטפות כמוכם אבל בשונה מאיתנו, הם יקבלו פתק צהוב ריק ופתק לבן ריק. מדוע ריקים? כי אחריהם בתור יעמדו חילים מערים אחרות ולא ניתן להביא לכל בסיס את כל הפתקים מכל הארץ. 

ולכן: עליהם לכתוב בכתב ידם את הבחירה שלהם.
במקרה שלנו :
(ניר קריסטל) על הפתק הצהוב,
ק – רעננים בראשות ניר קריסטל  על הפתק הלבן. 

אסור להוסיף דבר מלבד הטקסט הזה על הפתקים. 

והכי חשוב – יום הבחירות הוא יום שבתון. הוא נועד כדי שכולנו נלך להצביע ונשפיע על העתיד שלנו. כי רק מי שמצביע באמת משפיע.
מזמין אתכם לבחור בי לראשות העיר וברשימת רעננים (ק) בראשותי למועצת העיר.

שלכם, 
ניר קריסטל ורשימת רעננים (ק)

דילוג לתוכן