חווית התושב (ולא "שירות" כמו שהכרתם)

חווית התושב (ולא "שירות" כמו שהכרתם )

כולם מדברים על שירות. אבל שירות הוא מקצוע…שדורש ניסיון והתמחות כמו כל מקצוע אחר.
כמי שעוסק בשירות משך שנים למאות אלפי לקוחות במסגרת עבודתי, אציב ברעננה סטנדרט מהפכני וחדש של שירות לתושבים.
סטנדרט שבא מתוך הכרה אמיתית של צרכי התושבים, דיאלוג אמיתי איתכם והכי חשוב – אהבה אמיתית לשירות הציבור.

ראש העיר הכי נגיש שהכרתם ! לפני הכל – שמרו את הנייד שלי : 054-4334118

כן, אני מאמין בזמינות גבוהה ובנגישות גם של ראש העיר. כבר לפני כמה שנים פרסמתי את הפרטים הללו בעיתונות , כי כמשרת ציבור, מה זה שווה אם אינך נגיש?
ולמי שקורא וחושב “הוא תמים” – אני סומך על תושביה הנבונים של רעננה שיודעים מתי נדרש לקבל שירות במוקד או בכל ערוץ אחר, ומתי חייבים לערב אישית את ראש העיר.

פותחים את היום עם ראש העיר: סיור יום-יומי של ראש העיר עם התושבים, כדי שאחווה את העיר דרך העיניים שלכם

בכל בוקר בין השעות 08.00 ל – 09.30 אסייר יחד עם ראשי האגפים באחד מרחובות העיר לפי תכנון שיפורסם מראש לתושבים. (ב – 1 לחודש תפורסם התכנית לכל החודש).
בסיור נבחן יחד אתכם את מגוון האתגרים והנדרש לטיפול ברחוב שלכם.
בתוך יומיים תקבלו לנייד שלכם פרוטוקול ובו כל הפתרונות ולוח הזמנים המתוכנן.
בנושאים מורכבים במיוחד, נציג לתושבי הרחוב את החלופות ונשקול אותן יחדיו.

"רענני – דיגטלי": נטמיע מגוון שירותים נרחב עד הבית (או ישירות לנייד)

קבלת תו חניה, מערך התשלומים, אישורים להעברה לטאבו, רישום ושיבוץ למערכת החינוך, כרטיסים להופעות ברעננה, עדכוני פרטים אישיים, רישוי עסקים, מסמכים של מינהל ההנדסה ועוד.

נטמיע שירות אינטרנט אלחוטי חינם בכל העיר

הגיע הזמן לא?

שקוף זה קריסטל – מהפיכת השקיפות של ניר קריסטל

כמי שיזם את המהפכה של צילום ישיבות המועצה, הגיע זמן ליישם שקיפות כוללת ברעננה.

  • דו”ח מצב העיר – בדומה לדו”ח מצב האומה של הנשיא האמריקאי, אציג בפניכם אחת לשנה בחודש ינואר, ב”בית יד לבנים”, את תוצאות הפעילות בשנה החולפת, המצב התקציבי ואת תכנית העבודה לשנה הקרובה. כי מעבר לזכותכם לדעת – מחובתי לדווח לכם.
  • יצולמו מעתה כל ישיבות הוועדות העירוניות.
  • ישיבות מועצת העיר יועברו לאולם ישיבות אחר בעיר כדי לאפשר לתושבים רבים יותר להיות חלק בקהל.
  • דין וחשבון על השימוש ב”תשלומי הורים” בבתי הספר, יישלח להורים בכל סוף שנת לימודים דרך תוכנת ה”משוב”.

שירותים ממשלתיים

במאה ה – 21 כבר מגיעים לרעננה שירותים כמו משרד הפנים, רשות המיסים, הביטוח הלאומי ועוד. נציגויות של כל אלה ייפתחו בעיר לנוחות התושבים. וכן, גם שירותי ביטחון כמו תחנת משטרה, כיבוי אש ומגן דוד אדום – ראה התייחסות למתחם הביטחון החדש.